دنیای شیشه‌ای

جایی برای ارائه محصولات هنر نقاشی روی شیشه

دنیای شیشه‌ای

جایی برای ارائه محصولات هنر نقاشی روی شیشه

انار شیشه‌ای

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶ ب.ظ

انار شیشه‌ای

       

نوشیدنی‌های خود را با طعم انار شیشه‌ای بنوشید


حس زیبا و دلنشین نوشیدن دوغ ایرانی را با طعم انار شیشه‌ای در شب یلدا تجربه کنید

نظرات  (۱)

سلام. خسته نباشید و ممنون بابت کارای قشنگتون.
این انار شیشه ای که اینجا گذاشتین قیمتش چند هست و چند سایز داره؟
من از زنجان هستم و اگر لطف کنین هزینه ارسال رو هم بگین ممنون میشم.
پاسخ:
با سلام.
ممنون از لطفتون.
انارهای شیشه‌ای سه سایز داره که توی مطالبی قبلی سایت عکس سه سایزش به همراه قیمت هست.
قیمت ست ساده ۴۰ هزار تومان و طرح دارش هم ستش ۴۳ هزار تومان هست.
به زنجان ارسال نداشتم. اما فکر می کنم حدود ۱۵تومان باشه.
بستگی که حجم سفارشتون داره. اگر تعداد بیشتر و یا بیشتر از یه ست بخواید از لحاظ هزینه بصرفه تر هست براتون.
من سفارش از قزوین داشتم دو ست که هزینه پستش شده ۲۵ و برای یزد یه ست داشتم که شده ۲۲تومان هزینه پستش.
حالا خانمی بستگی به حجم سفارش شما داره.
انتخاب با شماست. در خدمتتون هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی